سالنامه آماری آموزش فرهنگی و اجتماعی بخشنامه ها نقشه پرتال
11/15/2019 - جمعه 24 آبان 1398
جستجو
تقدیر از واحد تکریم ارباب رجوع اداره کل امور ایثارگران

تقدیر از واحد تکریم ارباب رجوع اداره کل امور ایثارگران

 جلسه نظارت ستادی و بررسی عملکرد واحد تکریم ارباب رجوع توسط ستاد تکریم ارباب رجوع برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران، در این جلسه که با حضور دبیر ستاد تکریم ارباب رجوع و مدیرکل امور ایثارگران و معاونین و مدیران هر دو مجموعه برگزار شد ، طی بررسی گزارش عملکرد اداره کل امور ایثارگران بحث و بررسی راجع به تکریم ویژه ایثارگران معزز صورت گرفت و ضمن تاکید بر ضرورت سنجش میزان رضایتمندی ارباب رجوع در سه محور سرعت ، دقت و صحت به ارزش و اهمیت نظرات ارباب رجوع در راستای ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات رسانی اشاره شد. ابراهیم تولایی دبیر ستاد تکریم ارباب رجوع در این جلسه با اشاره به آیات و احادیث راجع به کرامت انسان ابتدا به قدر و ارزش ارباب رجوع در سازمان های خدمت رسان پرداخته و سپس راجع به اهمیت تکریم همکاران در محیط کار مطالبی را عنوان کرد. وی با اظهار این مطلب که تشویق همکاران کوشا در امر تکریم ارباب رجوع بایستی مورد توجه مدیران ارشد سازمان باشد افزود : این پرسنل بلحاظ عمل کردن به منشور اخلاقی کارکنان شهرداری تهران بایستی مورد توجه قرار گیرند و در مواردی همچون ارتقاء جایگاه شغلی ، حقوق و مزایا ، گروه و مرتبه مدنظر قرار گیرند. دبیر ستاد تکریم ارباب رجوع در بخش دیگری از سخنان خود بحث تکریم ویژه ایثارگران را گشود و گفت : اگر رزمندگان در سازمان تقویت شوند ، آنگاه رزمندگی در آن سازمان تقویت می شود. وی در ادامه سخنان خویش راجع به تکریم ایثارگران افزود: از گذشته حرف زدن افتخار نیست ، در گذشته ماندن افتخار است و از همین روی لزوم حفظ و نشر ارزش های هشت سال دفاع مقدس و پایبندی به امتداد راه شهدا کاملا ملموس می باشد و بایستی به آن توجه ویژه شود. رضا جلالی مدیرکل امور ایثارگران نیز در این جلسه ضمن ابراز خشنودی از وجود نهاد متولی و تاثیرگذار تکریم ارباب رجوع در شهرداری تهران با بیان اینکه دو گل واژه صداقت و صراحت در سخنان دبیر ستاد تکریم ارباب رجوع موجب اثربخشی بهینه در امر تکریم ارباب رجوع می شود چنین اظهار داشت : در زمینه تکریم ارباب رجوع بایستی از خطر شعارزدگی بر حذر بود. وی افزود : چنانچه باور نباشد انسان نمی تواند خدمت کند؛ اما زمانیکه نیت ها خالص و هدف ها مشخص باشد ، انسان ها می توانند با کشتی های بزرگ اقیانوس پیما در دریاهای طوفانی به سرمنزل مقصود برسند . مدیرکل امور ایثارگران همچنین از در دست تالیف بودن کتابی به نگارش خویش با عنوان "بررسی فساد سیستماتیک اداری با تاکید بر پولشویی" خبر داد و عنوان کرد در این کتاب از تجربیات دبیر ستاد تکریم ارباب رجوع استفاده خواهد شد. جلالی عملکرد واحد تکریم ارباب رجوع اداره کل امور ایثارگران و حساسیت های موجود در خصوص ایثارگران معزز را تشریح کرده و ضمن ابراز رضایتمندی از تلاش پرسنل اعلام کرد : طبق حدیثی از پیامبر اکرم (ص) مومن آینه مومن است و ما نیز بایستی با دیده باز و زبانی گویا به نقد یکدیگر بپردازیم تا بتوانیم سیره ائمه اطهار و اخلاق ایثارگری را در تمام زمینه ها به منصه ظهور برسانیم. گفتنی است در پایان این جلسه با توجه به رضایت مندی از عملکرد موجود از مسئول تکریم ارباب رجوع و کارشناسان به دلیل بی شائبه شان تقدیر به عمل آمد.

 

 



تعداد مشاهده: 312
1397/6/7
print
طرح رنگ:
عرض صفحه:
الگوی پس زمینه: