سالنامه آماری آموزش فرهنگی و اجتماعی بخشنامه ها نقشه پرتال
11/15/2019 - جمعه 24 آبان 1398
جستجو
موفقیت سازمانی در گرو تکریم شهروندان

موفقیت سازمانی در گرو تکریم شهروندان

شورای اجرایی تکریم ارباب رجوع شهرداری منطقه 13 با حضور زارع ، معاون اجرائی ستاد تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع شهرداری تهران ، جمعی از معاونین و مدیران ، توسط معاونت توسعه منابع انسانی منطقه 13 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد تکریم ارباب رجوع شهرداری تهران ، در ابتدای این جلسه واقفی ، معاون توسعه منابع انسانی منطقه 13 ضمن خیر مقدم به میهمانان ، گزارشی از اقدامات ستاد طرح تکریم ارباب رجوع ارائه کرد و برگزاری مراسم جهت تکریم پرسنل ، برگزاری و بازدید هفتگی از خانواده های معظم شهدا و جانبازان ، برگزاری جلسات و اقدامات جهت ساختمان های پرخطر و HSE ، ایجاد رمپ های جانبازان و معلولین در ساختمان های منطقه ، بازسازی و راه اندازی درمانگاه ، آراستگی و رنگ آمیزی ساختمان ستادی و ساختمان معاونت های نصب بنر احادیث و آدرس دفاتر خدمات الکترونیک نواحی در محلات از مهم ترین اقدامات برشمرد. معاون توسعه منابع انسانی به چالش و مشکلات مربوطه در بحث تکریم ارباب رجوع شامل تمرکز به آموزش اثربخش کارکنان در جهت تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع و تخصیص ردیف اعتباری بودجه سالیانه به ستاد تکریم ارباب رجوع اشاره کرد و یکی از مهم ترین اقدامات منطقه راهمکاری با اساتید برجسته دانشگاه ها جهت بررسی وضعیت موجود تکریم ارباب رجوع برشمرد. زارع ، معاون اجرائی ستاد تکریم ارباب رجوع شهرداری تهران با بیان اینکه امروزه تغییر در نگرش و رفتارها برای ایجاد اخلاق حرفه‌ای در محیط کار از اهم ضروریات در بحث بهره‌وری کاریست گفت : برای اینکه به یک پایبندی در اصول کار دست پیدا کنیم، نیازمند تحول در منابع انسانی هستیم. یکی از راه‌های ایجاد اخلاق حرفه‌ای در محیط کار ارزیابی عملکرداخلاقی، ارزیابی شغلی و رفتارهای سازمانی است. وی به رویکرد شهردار تهران در بحث تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایتمندی شهروندان از سازمان اشاره کرد و گفت : بر اساس این رویکرد ها می بایست با شناخت ارزش های سازمانی و نهادینه ساختن رویکرد اخلاق حرفه‌ای ، به ارتقاء قابل قبول از سطح فرهنگ سازمانی دست یابیم. معاون اجرائی ستاد تکریم ارباب رجوع شهرداری تهران موفقیت سازمانی را در گرو تکریم شهروندان برشمرد و خاطر نشان کرد :ما باید خدمات خود را بهتر از دیروز به ارباب‌رجوع ارائه کنیم و عزم خود را برای بالا بردن سطح خدمت جزم و به دنبال روش‌ها و نوآوری‌های جدید باشیم.

 


تعداد مشاهده: 448
1396/7/25
print
طرح رنگ:
عرض صفحه:
الگوی پس زمینه: