سالنامه آماری آموزش فرهنگی و اجتماعی بخشنامه ها نقشه پرتال
01/19/2017 - پنجشنبه 30 دي 1395
جستجو
دسترسي آزاد به اطلاعات شهرداري تهران براي همه شهروندان/تمامی مديران و كاركنان شهرداري تهران در قبال ارباب رجوع مسئول اند

دسترسي آزاد به اطلاعات شهرداري تهران براي همه شهروندان/تمامی مديران و كاركنان شهرداري تهران در قبال ارباب رجوع مسئول اند

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در جلسه ستاد عالی طرح تکریم ارباب رجوع بر اهمیت رضایتمندی شهروندان از شهرداری تهران تاکید کرد و گفت: در اين طرح، تمامی مديران ،کارکنان و کارشناسان سازمان ، نسبت به ورود اجرايي جهت بررسي و رسيدگي جدي به امور مربوط به ارباب رجوع مسئول هستند و در قبال عموم شهروندان به ويژه مراجعه كنندگان به اين مجموعه مسئوليت دارند.


به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران؛ سيد جعفر تشكري هاشمي در جلسه ستاد طرح تکریم ارباب رجوع شهرداری تهران كه با حضور ريیس سازمان بارزسی، ريیس حراست كل و جمعی از مدیران و نمایندگان حوزه های مختلف شهرداری تهران برگزار شده بود، افزود: در بحث تحول اداری، تکریم ارباب رجوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وي گفت: فلسفه وجودی سازمان ها، ادارات و موسسات، پاسخگويي به نیازهای مخاطبان است و لذا فرآیند انجام کار، باید به گونه ای باشد که ارباب رجوع، نسبت به سازماني كه به آن مراجعه مي كند، احساس رضایتمندی داشته باشد.

وی با بیان این که سرعت ، دقت و صحت  در ارائه خدمات و کیفیت انجام خدمات از مهم ترین شاخص های رضایتمندی است، تصریح کرد: تمامی همکاران تکریم ارباب رجوع را به عنوان یک فریضه و فرهنگ سازمانی نشات گرفته از فرهنگ دینی سرلوحه کار خود قرار دهند

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با اشاره به اهمیت فراهم نمودن مقدمات لازم برای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع گفت: دسترسی آزاد به اطلاعات شهرداري تهران برای همه شهروندان، تعریف دقیق حقوق شهروندی، فراهم نمودن ابزار کار و فعالیت، آموزش کارکنان و سنجش مستمر از جمله ساز و كارهاي مورد نياز جهت اجراي اين طرح است.

وي ضرورت تحقق این مهم را در چهارچوب مشارکت و تشریک مساعی تمامی کارکنان مورد تاکید قرار داد و افزود: در صورت عدم دست یآبی به نتیجه مطلوب، به یقین باید در جهت حل و فصل انها با جدیت اقدام کنیم.

تشکری هاشمی با بیان این که ما کارکنان، وظیفه داریم در انجام وظایف و تکالیف خود از هیچ اقدامی جهت حل مشکل مردم دریغ نورزیم، تصریح کرد: رضایت ارباب رجوع، هدف اصلی سازماني ما است و به منظور نيل به اين هدف، بايد فرآیند انجام کارها را راحت تر، کوتاه تر و شفاف تر کنیم.

تشکری هاشمی با تاكيد بر لزوم برگزاری جلسات هفتگی ستادهای تکریم ارباب رجوع در مناطق، سازمان ها و شرکت هاي شهرداري تهران گفت: در اين جلسات بايد راهكارهاي اجرايي به منظور بهبود و اصلاح روش های ارائه خدمات به شهروندان، اطلاع رسانی از نحوه ارائه اين خدمات و نظارت بر حسن رفتار کارکنان بخش های اجرایی در هر منطقه، سازمان و شركت، مورد بحث و تبادل نظر قرار گيرند.

وي با تاكيد بر اين كه تمامی کارکنان موظف به رعایت و اجرای مصوبات ستاد طرح تکریم ارباب رجوع هستنداز دبیران ستادهای طرح تکریم ارباب رجوع خواست تا با توجه به این که در اين طرح، تمامی مدیران و کارکنان ، نسبت به ورود جدي به امور مربوط به ارباب رجوع مسئول هستند، نسبت به تحكيم و تقويت اين ستادها با جدیت اقدام شود

 بنا بر این گزارش، ابراهیم تولایی دبیر ستاد عالي طرح تکریم ارباب رجوع شهرداری تهران نیز گزارشی از اقداماتي كه تا کنون در شهرداری تهران انجام شده، ارائه کرد و گفت: ارزیابی های دوره ای اين طرح در سازمان ها، شركت ها و مناطق شهرداری تهران، سبب شده تا همکاران به صورت جدی در حوزه اجرا ورود کنند.

 


تعداد مشاهده: 94
1395/8/10
print
طرح رنگ:
عرض صفحه:
الگوی پس زمینه: